دانلود انیمیشن کوتاه The Last Game 2014
تاریخ : چهار شنبه 18 تير 1393
نویسنده : سیدامیرحسین مرجانی

خلاصه داستان:
داستان این انیمیشن کوتاه درباره مقایسه فوتبال ریسکی و فوتبال بدون ریسک است. جایی که در آن دانشمندان سعی دارند تا با شبیه‌سازی بازیکنان بزرگ و از بین بردن نقاط ضعف آن‌ها فوتبال مصنوعی را جایگزین کنند. اما رونالدو (Ronaldo Fenomeno) با دوباره گرد هم آوردن بازیکنان بزرگی چون کریستیانو رونالدو، وین رونی، نیمار، زلاتان ایبراهیمویچ، آندرس اینیئستا و فرانک ریبری سعی می‌کند فوتبال را نجاتدهد…
برای دانلود روی متن اول یعنی THELASTGAME کلیک کنید


|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ : شنبه 13 تير 1393
نویسنده : سیدامیرحسین مرجانی

Road to Brazil از بازی های جدید و ساخته شده در سبک Run برای جام جهانی برزیل 2014 است که شرکت Skyboard Apps آن را برای گوشی های اندرویدی عرضه کرده است. بازیکن مورد علاقه خود را در بازی به عنوان پیشفرض انتخاب کنید یا شخصیت خود را به طور دلخواه بسازید تا وارد مسیر ورود به استادیوم جام جهانی شوید و از کوچه های زیبای برزیل عبور کنید.

اما در بازی Road to Brazil تنها در طول مسیر نمی دوید، بلکه توپی جلوی پایتان قرار گرفته است که پا به پای شما حرکت می کند و باید از انجام حرکات زیبای فوتبالی بالاترین امتیاز را در مرحله مورد نظر به دست آورید و سپس در قسمت امتیازبندی آنلاین به ثبت برسانید. میزان امتیاز کسب شده و اطلاعاتی از این قبیل در قسمت بالایی گوشی به نمایش در می آید و باید کاملا به این اطلاعات توجه داشته باشید و طبق آن ها به پیش بروید.

 

علاوه بر این که توپی را جلوی پای بازیکن به حرکت در می آورید، قادر به جمع آوری سکه هایی هستید که مشابه آن ها را در بازی معروف Subway Surfers دیده اید. هر بازیکنی که در Road to Brazil انتخاب می نمایید، دارای ویژگی های خاصی در دریبل زنی، دوندگی و شوتزنی دارند و به هر میزانی که این پارامتر ها در سطح بالایی قرار داشته باشند، نتیجه بهتری حاصل می شود و امتیاز خوبی را به ثبت می رسانید. موانعی هم در طول راه قرار گرفته اند که باید با مهارت های فوتبال نظیر تکلزنی از آن ها عبور نمایید و بدون هیچ صدمه ای راه خود را ادامه دهید. در حال حاضر بازی Road to Brazil دارای 20 مرحله هیجان انگیز و جذاب می باشد که در آپدیت های بعدی، مرحله های جدید تری نیز به وجود می آیند و می توانید از آن ها لذت ببرید. صداگذاری این بازی کاملا بر اساس آهنگ های معروف جام جهانی برزیل انجام گرفته است و شور و هیجان دیگری می بخشد.


|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ : شنبه 6 تير 1393
نویسنده : سیدامیرحسین مرجانی

نحوه کنترل و شوت زنی بازیکن در بازی Final Kick همگی با انگشت دست و امکان لمسی گوشی انجام می پذیرند و در عرض چند ثانیه می توانید به یک شوتزن متوسط تبدیل شوید. اما به گذر مراحل، قدرت تشخیص دروازبان ها هم افزایش می یابد و در زاویه بسیار بدی قرار می گیرید و امکان گل زدن دشوارتر از قبل می شود. بعد از اینکه قسمت های اولیه را با موفقیت پشت سر گذاشتید، تیم خود را به پا می کنید و بازیکنان مطرح جهان را در آن عضو خواهید کرد.

 

با داشتن یک تیم می توانید وارد مسابقات و Tournament های جهانی شوید و به صورت هفتکی با چالش های بسیار جالبی شرکت داشته باشید تا امتیاز خوبی را از این طریق نسیب خود کنید. بیست تورنمنت در Final Kick به صورت آفلاین و بدون نیاز به اینترنت قابل بازی هستند و با اتمام یکی از آن ها، دیگری Unlock می شود و امتیاز به مراتب بیشتری را نسبت به قبلی دارد. ولی قسمت آنلاین و Multiplayer این بازی بسیار گستره تر از Offline آن است، به طوری که هم تورنمنت های جدیدی را به صورت تک نفره تجربه می کنید و هم با دوستان و سایر کاربران به رقابت می پردازید و رتبه جهانی خود را در Leaderboard مشاهده خواهید کرد. در این صورت، هیجان و رقابت در بازی Final Kick به اوج خود می رسند و هر فرد برای رسیدن به بالاترین جایگاه جدول تلاش و کوشش می کند.

حجم فایل : 48.64 مگابایت

پیش نیاز اندروید : نسخه 2.3.3 یا بالاتر


|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ : شنبه 13 تير 1393
نویسنده : سیدامیرحسین مرجانی

یکی از برترین بازی های والیبال ساخته شده در سال 2009 به دست کمپانی IDORU منتشر شده است و از گیم پلی نسبتا مناسبی بهره می برد. ورزش پرطرفدار والیبال به خوبی در این بازی ترسیم شده است و برای شروع می توانید تیم مورد نظرتان را از بین تیم های کشوری از جمله کشور ایران انتخاب نمایید و سپس وارد مسابقات بین المللی شوید. سطح مسابقات نسبتا بالاست و برای پیروزی باید مهارت های زیادی را در ضربه زنی و هم چنین پاس های متوالی به دست آورید تا بتوانید خود را به عنوان قدرت جهانی به اثبات برسانید و جوایز مختلفی را از آن تیمتان بکنید. قدرت و سرعت عمل هر یک از بازیکنان و هم چنین تیم ها در بازی International Volleyball با یکدیگر تفاوت دارند و افرادی برترین هستند که در دنیای واقعی نیز قدرت بالاتری دارند.

برای اجرای تمرینات، یک سالن بزرگ با تمامی امکانات در اختیار دارید تا بازیکنان خبره ای را وارد تیم کنید و مهارت آن ها را افزایش بدهید. بقیه کار ها در International Volleyball به خودتان بستگی دارد، یعنی هدایت بازیکنان بر عهده شما قرار گرفته است و جایگیری مناسب آن ها باعث توپ گیری مناسبی هم می شود و امتیاز بالاتری را نسبت به تیم حریف کسب می نمایید. جوایز و پاداش هایی که در هر یک از مسابقات به دست خواهید آورد، باعث جذب بازیکنان حرفه ای و جدید تری به تیم می شود که قدرت تیم را بیشتر می کند و به مسابقاتی با سطح بالاتر راه می یابید. کیفیت تصویر بازی International Volleyball با توجه به این که در سال 2009 ساخته شده است اما در بین بازی های شبیه ساز والیبال تا حدودی قابل قبول است اما گیم پلی بی عیب و نقص این بازی باعث برتری آن در بین سایر بازی های ورزشی در سبک والیبال شده است.


|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ : شنبه 13 تير 1393
نویسنده : سیدامیرحسین مرجانی

آخرین تغییرات 1393/4/4نسخه BlackBox اضافه شدبازی کامپیوتر MotoGP 14 مسابقات موتو جی پی 14 یکی از بازی های سبک ورزشی و شبیه ساز است که توسط Milestone S.r.l طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Plug In Digital برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . این بار نیز مسابقات موتوجی پی با گرافیکی قدرتمندتر و بهبودیافته تر قدم به میدان رقابت گذاشته است . در این نسخه حالت های جدید و تمامی موتور سواران فصل 2013 و 2014 و از همه مهمتر سواران افسانه ای MotoGP قرار دارند و بازی (بیشتر…)


|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ : شنبه 13 تير 1393
نویسنده : سیدامیرحسین مرجانی

آخرین تغییرات : 1393/4/7نسخه Texture DLC Pack اضافه شدبازی کامپیوتر GRID Autosport گرید اتواسپورت یکی از بازی های سبک ورزشی و مسابقه ای است که توسط Codemasters Racing طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Codemasters برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . پای خود را بر روی پدال گاز فشار داده و با نهایت سرعت به جلو پیش روید . تمامی رقبا , تیم ها و مسیرهای مسابقه در کنار یکدیگر جمع شده اند تا شما یک تجربه جدید و منحصر به فردی از مسابقات اتومبیلرانی به دست آورید (بیشتر…)


|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ : شنبه 13 تير 1393
نویسنده : سیدامیرحسین مرجانی

 

آخرین تغییرات : 1393/04/07کیفیت BR Rip 1080p , 720p اضافه شد . انیمیشن Rio 2 محصول سال 2014  می باشد که داستان آن درباره پرندگانی به نام های آبی و جواهر می باشد که  به همراه سه فرزند خود در شهر ریودوژانیرو زندگی میکنند . زمانی فرا میرسد که جواهر تصمیم میگیرد به بچه هایشان پرواز کردن و زندگی به مانند دیگر پرندگان را یاد دهد . او به این نتیجه میرسد که باید بچه ها را به جنگلهای آمازون برای آموزش ببرد. آبی در تلاش است (بیشتر…)

 


|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ : یک شنبه 5 تير 1393
نویسنده : سیدامیرحسین مرجانی

 

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید


|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ : شنبه 14 تير 1393
نویسنده : سیدامیرحسین مرجانی

 

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید

 

 

 


|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5

آخرین مطالب

/
من در این سایت همه چیز می گزارم ولی اگر می شود وقتی که شما نظر می دهید بگویید که بهتر است بیش تر چه مطلبی بگذارم.ممنونم که به این سایت سرزده اید.